Termékpalettánk

Ügyfélszolgálat

Tel:
06-1-2390214


 H-P: 8-16 óráig


                 e-mail:
                 imre@armanik.hu

              

Utoljára megtekintve

Házhozszállítás

 

A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSI MÓDJA

 

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a Magyar Postával szállítjuk ki!
A
Magyar Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postás nem tudja elérni a címzettet, akkor megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 5 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az Armanik Trading Kft-nek.

Házhoz szállítási költség:

- 1 Ft-tól 35.000 Ft-ig: bruttó 2.740 Ft
- 35.001 Ft fölött: 0 Ft INGYENES!!

Csomagolási költség:

Termékeinket egy megfelelő méretű 3 rétegű kartondobozba csomagoljuk. Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Személyes áruátvétel:

A megrendelését budapesti üzletünkben , Budapest XIII. kerület, Váci út 66. is átveheti munkanapokon (hétfő-péntek) 8 és 16 óra között. Budapesti átvétel esetén kérjük a budapesti üzlet kollégáinak adja le rendelését (személyesen a megadott címen, vagy telefonon a 06-1-239-0214-as telefonszámon). Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legfeljebb 8 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 8 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők:

Webáruházunk termékei állandóan vannak készleten, ám mégis előfordulhat, hogy pillanatnyilag egyikből vagy másikból nincs, vagy nincs elegendő raktáron. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban postázzuk.
Legrosszabb esetben is maximum 1 hét a csúszás lehetősége.
Az Armanik Trading Kft sok éves működésével és több ezer elégedett vásárlójával garantáljuk azt, hogy számunkra mindig a Vevő érdekei a legfontosabbak. A megrendeléseket minden esetben gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénzvisszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód:

A megrendelt termék(ek)et tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget a postásnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

 

Kosár

Az Ön kosara üres.

Bejelentkezés


TOP 10 termék